wtorek, 30 marca 2010

cztery.

dlaczego prezentacja maturalna ma być jednym z gwarantów zdania matury? dlaczego? owszem, doświadczenie robienia prezentacji się przyda do przyszłego życia, ale dlaczego ktoś wytycza termin półtora miesiąca przed na bibliografię, z którą i tak komisja się nie zapozna? to ma być nasza praca indywidualna, ale i tak większość korzysta z pomocy innych osób i jeszcze im za to płaci. już nie wspominam o osobach, które nie robią nic prócz przelania pieniędzy na konto za wykonanie całej pracy. tak drogie ministerstwo, tak drogie CKE, to Wy uczycie przyszłość narodu jak wyręczać się kimś innym; że za pieniądze można mieć wszystko; że indywidualny tok myślenia jest nieważny.
a także inna kwestia.
konspekt - zarys, plan, szkic wykładu, utworu. no i zajebiście, ale nie ma to jak powiedzieć (ba, 10 dni przed oddaniem), że musi być na jednej stronie z bibliografią, co oznacza, że im obszerniejsza tym krótszy i bardziej ubogi można zrobić plan wypowiedzi. bo na pewno jak będę pracować i będę przygotowywać prezentację to mój szef będzie wymagał ode mnie, aby konspekt+bibliografia nie były dłuższe niż A4.

tak, wiem. nie jestem pierwszym rocznikiem zdającym tę maturę (ale pierwszym z matmą!) i każdy przez to przechodził, ale mają się tutaj znajdować moje myśli i przemyślenia. i tyle w tym temacie. wracam do prezentacji.

[dodane o 20:47]
brawo. bibliografia jest na jutro. nie ma to jak powiedzieć to dzień przed jej oddaniem.

3 komentarze:

  1. Jak to dobrze, że zdawałem jeszcze starą maturę...

    OdpowiedzUsuń
  2. ... a jam ja prosty chop ze wsi i jam ja hoduję buraki, krowy, jam ja wszytko hoduje! Po co chopwoi takemu jak jak matura ? Chop ma ziemie to się utrzyma i matura mu nie potrzebna !

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzo ja, że mam swoich pirockich noślodowców. Ja rolnik lubi dziwczęta gościnne w kroku oraz jak robią mnie zdjęcia i klisza pęka i ostrzegam, że prawdziwy rolnik jest ino ten z halogromem. Musisz się uczyć, Martynko, bo inaczej skończysz tak, jak ja. Oto nahranie mówiące o tym, jak traktuje mnie mojo rolniczko żonko:
    http://www.youtube.com/watch?v=ghwq8opMg7A
    Jakość tego nahrania może nie jest najpierwsza, ale wynika to z tego, że było ono nahrywane Tak Takiem na żetony. To wszystko przez to, że się nie uczyłem. Jo ino w polu umiem.

    OdpowiedzUsuń